2010. október 25., hétfő

Deutsche Post DHL


Ma "kaptam" egy csomagot.

Miután láttam hogy beérkezett az országba, a reggeli órákban felhívtam a központot, módosítottuk a szállítási címet a Székesfehérvár Kosztolányi utcáról Szfvár Berényi út 72-100-ra. Videoton, 4-es porta, 63-as épület. Kértem az ügyintéző hölgyet, hogy ha ideért a futár, hívjon fel. Telefonszámot egyeztettünk, stimmelt.
Ehhez képest háromnegyed négykor megnézem a neten a nyomonkövetést, és látom, hogy a csomagot 14:40-kor átadták, az átvevő pedig elvileg én voltam. Hogy mi van?!???!
1. Telefonon nem engem, hanem valaki mást hívtak fel.
2. Átadnak egy több száz euros csomagot egy embernek aki azt állítja, hogy ismer engem.
3. A legdurvább, hogy erről az emberről halvány lila gőzük sincs, hogy kicsoda. Nem tudják a nevét, hogy hol dolgozik, semmit.
Miután 15:44-kor felhívtam ismét a központot, annyit tudtak mondani, hogy a futár egy huszonöt év körüli 170 cm magas embernek adta oda....Az épület három szintes. Dolgozunk itt kb 150-en? 300-an? Nem tudom. Állhattam neki egyenként végigmenni az embereken, hogy mégis ki vette át a csomagomat (ha egyáltalán a céghez tartozik).
Néhány perccel később visszahívtak, legalább azt megtudta mondani a futár, hogy milyen telefonszámot hívott fel mikor ideért (természetesen nem az enyémet, hanem egy kollégáét, de hogy a számot honnan vette gőzöm nincs) Valóban, a kollega átvette, letette az asztalára, és elrohant munka ügyben. A csomagom végülis szerencsés módon, de megvan.

Nagyot csalódtam a DHL-ben. Azt hittem azért fizetek több tíz euro-t, azért szól névre a csomag, azért kell az elektronikus kütyün aláírni, hogy azt én kapjam meg. Mégis semmibe vették ezeket a dolgokat, és odaadták a csomagomat Kis Pistának, aki azt mondta ismer engem.
Ezek után már félek egy kicsit, hogy hány csomagomat "ajándékozzák" a jövőben másnak, amiket - sajnos - szintén a DHL-en keresztül küldenek nekem külföldről.

(a durva az egészben, hogy a csomagot pénteken rendeltem meg, Spanyolország déli csücskéből, és hétfőn reggel itt volt. Idáig gond nélkül eljutott...)

Nincsenek megjegyzések: